Belajar Fotografi | Galeri Foto | Cerita Humor | Pantun Humor | Humor Bahasa Jawa | Tanaman Obat

Iki Critane Sardot Ngajak Juminten Nonton Bioskop.


Sakwise bubar nonton bioskop, sardot ngajak juminten nang buri gedung sing nggon sepi lan peteng ( gelap )

"jum filme mau apik opo ora?"

"apik bnget mas..romantis..dadi pingin cepet" nikah aku mas....kapan awak'e dewe nikah mas?"

"soal nikah gampang jum...aku ngajak kowe nang nggon sepinan kene aku pingin duduhi barangku karo kowe jum...."

"moh ah mas...aku wedhi..mengko nak ono uwong weruh piye?.."

"ora popo...ora ono wong weruh"

Bubar iku sardot ngomong maneh

"piye jum kowe seneng pora dolanan barangku.."

"iyo mas.. aku seneng dadi pingin dolanan barangmu maneh"

"hehehe.,.yo iki seng jenenge HP KELUARAN TERBARU"
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori CERITA HUMOR BAHASA JAWA dengan judul Iki Critane Sardot Ngajak Juminten Nonton Bioskop.. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://hanasatrio.blogspot.com/2012/08/iki-critane-sardot-ngajak-juminten.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: BELAJAR PHOTOGRAPHY - Kamis, 23 Agustus 2012

Belum ada komentar untuk "Iki Critane Sardot Ngajak Juminten Nonton Bioskop."

Posting Komentar