Belajar Fotografi | Galeri Foto | Cerita Humor | Pantun Humor | Humor Bahasa Jawa | Tanaman Obat

Awan iku juminten muring muring marang sardot bojone
"aku nyesel bebojoan karo pean pakne.."
"nyesel nopo bune..opo aku kurang bagus?opo aku kurang setyo?"
"ora masalah kuwi pakne.."
"terus mergo masalah opo bune..?"
"nopo pean ora gelem jujur awit biyen..yen pean kuwi wong ora duwe alias mlarat.."
"lhoh kok pean iso ngomong ngono bune..kan biyen aku wis jujur marang pean.."
"memange dhisik pean ngomong opo pakne..?"
"aku ngomong......

.

.

.

.

.

.

.

.
NING DUNYO IKI,MUNG PEAN SING TAK DUWENI..pean wae sing ora mudeng maksut omongan ku iku bune"

Juminten: (nithili panci)

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori CERITA HUMOR BAHASA JAWA dengan judul . Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://hanasatrio.blogspot.com/2012/08/awan-iku-juminten-muring-muring-marang.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: BELAJAR PHOTOGRAPHY - Kamis, 16 Agustus 2012

Belum ada komentar untuk " "

Posting Komentar