Belajar Fotografi | Galeri Foto | Cerita Humor | Pantun Humor | Humor Bahasa Jawa | Tanaman Obat

Sinyal'e Sardot Ilang


Sardot sing nesu amargo sinyal hapene ilang langsung nelpon operator sing jenenge Sodron..

Sodron : "selamat siang.. Saya bicara dengan bapak siapa?"

Sardot : "jenengku Sardot !!"

Sodron : "oke bapak Jenengku Sardot,.ada yang bisa kami bantu bapak?"

Sardot : "SARDOT TOK MAS !!"

Sodrom : "oh iya maaf..dengan bapak Sardot Tok ya?"

Sardot : "ORA NGANGGO TOK MAS !!.. SARDOT !! S..A..R..D..O..T !!"

Sodron : "iya..maaf..maaf.. Bapak Sar...dot.? ada masalah apa bapak?"

Sardot : "kapan aku kawin karo simbokmu hah?"


Sodron : "maaf bapak.. saya ga ngerti maksud bapak?"

Sardot : "awakmu kuwi lho ngundang Aku Bapak..bapak,. emange aku Buapakmu pow?"

Sodron : "maaf bapak.. Itu karna saya menghormati anda bapak.."

Sardot : "aku ora butuh dihormati !! Nek pean ameh hormat...kae hormato karo bendero wae!!"

Sodron : "iya sekali lagi maaf bap..eh mas sardot..ada yang bisa kami bantu?"

Sardot : "ngene pakdhe...iki hapeku kok sinyale ilang ki kepiye tanggung jawabmu? Aku dadi kangelan ameh nelpon ayang Jumi.. Piye iki hah?"

Sodron : "Untuk mas sardot kami mohon maaf karena sedang ada perbaikan teknis jadi kemungkinan mengganggu kenyamanan anda mas.."

Sardot "Oh ngono tow..lha tekan kapan kuwi?aku selak pengen ngebel pacarku...tulung lah om..kepiye carane mbok pean ngusahake.."

Sodron : "Kami belum tau mas karna kam......"

Sardot : "wes ngene wae paklek..daripada dewe mumet-mumet.. Aku mung njaluk karo pean..tulung..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...aku diwenehi SINYAL sing ANYAR wae kepiye ??

Sinyal sing ilang wes tak ikhlaske wae..aku ridho.. Lair batin kang.. Sumpah,.."
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori CERITA HUMOR BAHASA JAWA dengan judul Sinyal'e Sardot Ilang. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://hanasatrio.blogspot.com/2012/10/sinyale-sardot-ilang.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: BELAJAR PHOTOGRAPHY - Rabu, 31 Oktober 2012

Belum ada komentar untuk "Sinyal'e Sardot Ilang"

Posting Komentar