Belajar Fotografi | Galeri Foto | Cerita Humor | Pantun Humor | Humor Bahasa Jawa | Tanaman Obat

Awan Iku, Sardot Dolan Nang Omahe Juminten


"mas sardot hubungane awak'e dewe wis ono pirang taun"

"kurang luwih 7thn.ono opo tow jum"

"piye mas umpomo bulan agustus iki awak'e dewe nikahan?"

"wah ora isoh..aku ngeterne simbahku mudik .mesti aku yo nginep nang gone simbah 1 bulan"

"yo wes nak bulan september piye mas.? Isoh opo ora"

"wah ora isoh jum..pakdeku kan nyalon lurah aku mesti melu ngewangi gaet masa..."

"yowes mas bulan oktober yo mas nikahane.."

"wah bulan kui aku yo ora isoh..aku wis janjian karo uwong dadi blantik jual beli tanah...umpomo suk bulan november wae piye jum?"

"wah yo ora isoh tow mas..bulan iku kan kowe nang rumah sakit"

"lho kowe kok ngerti jum nak aku nang rumah sakit..aku kan dudu dokter"

"sedelo maneh SIRAHMU TAK KEPRUK KURSI"

Sardot :@&%???
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori CERITA HUMOR BAHASA JAWA dengan judul Awan Iku, Sardot Dolan Nang Omahe Juminten. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://hanasatrio.blogspot.com/2012/08/awan-iku-sardot-dolan-nang-omahe.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: BELAJAR PHOTOGRAPHY - Kamis, 23 Agustus 2012

Belum ada komentar untuk "Awan Iku, Sardot Dolan Nang Omahe Juminten"

Posting Komentar